V sredo, 18. 9., so imeli osmi razredi naravoslovni dan na temo biodiverzitete – biološke raznolikosti. Ker prav v teh dneh poteka aktivnost Gozdarskega inštituta Slovenije, skupaj s projektom Life Artemis, beleženje invazivk (v našem primeru samo rastlin – invazivke so lahko tudi živali in plesni), smo se odločili, da se popisovanja na terenu lotimo tudi mi. Prvi dve uri smo se spopadali s teorijo – na telefone smo si naložili brezplačno aplikacijo Invazivke, si na slikah ogledali sedem vrst najpogostejših invazivk (kanadska zlata rozga, japonski dresnik, navadni pajesen, enoletna suholetnica, žvrklja, orjaški dežen in žlezava nedotika) in spoznali pomen besede »invazivke«. To so organizmi, ki v naših krajih niso avtohtoni (pomeni – niso tu že od nekdaj, pač pa so »prispeli« k nam na najrazličnejše načine), zdaj, ko pa so tu naseljeni, pa jemljejo življenjski prostor in hrano avtohtonim vrstam in jih izrinjajo iz njihovih okolij.
Po malici smo odšli na teren. Nekomu tam gori nad oblaki smo se menda zamerili, saj je vztrajno pršilo, ampak mi se nismo dali. Dve šolski uri smo popisovali vrste in bili pri tem precej uspešni. Popisali smo skoraj trideset rastišč. Ko smo se vrnili v šolo, smo pogledali naš »izplen«, potem pa smo svoje na novo pridobljeno znanje in izkušnje prelivali na papir v obliki zgibank in plakatov. Dogovorili smo se, da bomo do konca drugega tedna (do takrat namreč poteka ta akcija) tudi individualno, samoiniciativno beležili invazivne rastline, če bomo nanje naleteli.