SLJ, MAT, NIT in GOS (torek, 24. 3. 2020)

Avtor: | 24.03.2020 | Nekategorizirano

🙂 Pozdravljen-a! Si pripravljen-a na delo 2. dne? Čakajo te predmeti SLJ, MAT, NIT in GOS. V zvezek / na list zapiši dan in datum ter rešuj po spodnjih navodilih. Učiteljici ti želiva veliko uspeha pri delu!

SLOVENŠČINA

5. a:

Še enkrat preberi odlomek Uhač in njegova druščina v berilu, str. 99 in 100. Nato razmisli, kako bi se zgodba lahko nadaljevala in svoje nadaljevanje zapiši v zvezek (s pisanimi črkami, z nalivnikom).

5. b:

1. Ponovi:

=> SAMOSTALNIK = besede, s katerimi poimenujemo  BITJA, STVARI in POJME

– vprašalnica: KDO ali KAJ?

– spol: moški (TISTI), ženski (TISTA), srednji (TISTO)

– število: EDNINA, DVOJINA, MNOŽINA

=> PRIDEVNIK

VPRAŠALNICA

KAKŠEN?

KATERI? (KATERE VRSTE?)

ČIGAV?

VRSTA

LASTNOSTNI

VRSTNI

SVOJILNI

 

2. Naloge – prepiši (tudi navodila) in reši v zvezek (s pisanimi črkami, z nalivnikom).

Vaja

a) Samostalnikom določi SPOL:

računalnik –

televizija –

okno –

zvezek –

zvezda –

 

b) Samostalnikom določi SPOL in ŠTEVILO:

krede –

čopiča –

svinčnik –

šestila –

barvici  –

 

c) Podčrtaj pridevnike in jim določi VRSTO:

veselo dopoldne –

šolski zvezek –

Mojčino berilo –

krasen dan –

tetina potica –

nemški jezik –

Rešitve ti sporočim v eni od naslednjih ur.

 

DODATNO DELO ZA KATERIKOLI DAN, KO STE DOMA:

Na domači knjižni polici poišči eno knjigo, ki je primerna tvoji starosti. V teh dneh si lahko krajšaš čas z branjem, knjigo pa lahko »poveš« tudi za bralno značko, če je še nisi opravil-a. Tisti učenci, ki boste knjigo prebrali, to javite na e-mail, preko katerega se bomo dogovorili, kako naprej (5. a učiteljici Meliti, 5. b učiteljici Katji).

MATEMATIKA

PONOVIMO PISNO DELJENJE!

Preberi in prepiši spodnje navodilo in račune v zvezek ter jih izračunaj. Za vsak račun napravi preizkus. Tisti učenci, ki imate ponavadi manj naloge, lahko izračunate samo 5 računov. Rešitve boš prejel-a v naslednji uri matematike.

Vaja

Deli pisno in napravi preizkus.

1890 : 5 =

 

748 : 24 =

 

2592 : 20 =

 

1430 : 31 =

 

3627 : 43 =

5796 : 28 =

 

7565 : 36 =

 

27968 : 46 =

 

37876 : 37 =

 

22955 : 72 =

 

NARAVOSLOVJE IN TEHNIKA

V šoli smo nazadnje pisali preverjanje znanja. Tvoja današnja naloga je, da še enkrat natančno prebereš vsa vprašanja na preverjanju. Pri vsakem vprašanju preveri tudi točnost odgovora – pri tem uporabi DZ, str. 42–81. Če je tvoj odgovor nepopoln, ga dopolni s pomočjo DZ-ja. Na koncu pojdi še enkrat skozi vsa vprašanja in odgovore.

Tisti učenci, ki ste to že storili v šoli, se učite (pojdite skozi vprašanja, ustno odgovorite, preverite točnost odgovora), nato lahko pogledate interaktivno gradivo na Radovednih 5 od poglavja VODA do poglavja VARUJMO NARAVO – GAŠENJE.

Kdor doma nima zvezka in DZ-ja, naj si pri ponavljanju pomaga z elektronsko obliko DZ-ja na spletni strani Radovednih 5.

GOSPODINJSTVO

Ponovi, katere vrste vezav poznamo. V učbeniku, str. 50–53 si preberi besedilo pod naslovi Statve, Pletivo, Vlaknovine, Čipka, Vezenina. Tisti, ki učbenika nimate doma, ga najdete na portalu i-Rokus.si (do njega lahko dostopate z istim geslom kot na Radovednih 5). V zvezek zapiši odgovore na vprašanja iz okvirčka v učbeniku, str. 53 zgoraj (v celih povedih).

DODATNA NALOGA:

Doma poglej v garderobne omare in poišči, ali imate v njih kakšen pleten izdelek, izdelek iz vlaknovine, čipko ali vezenino. Lahko jih fotografiraš in fotografijo pošlješ na e-mail, v katerem tudi napišeš, kaj si našel-a (5. a učiteljici Meliti, 5. b učiteljici Katji). Že čakava tvojo pošto! 🙂

ŠE TVOJA ZADNJA NALOGA DANES: e-POŠTA ZA UČITELJICO

Ko končaš z delom za šolo, napiši razredničarki sporočilo (e-mail), kako si in kako ti gre delo na daljavo (ti je všeč, si opravil-a vse zadolžitve, imaš kakšne težave …). Se že veseliva tvoje pošte! 🙂

Tekmovanja

  • Ni tekmovanj

SIO 2020

Program nadaljnje vzpostavitve IKT infrastrukture v vzgoji in izobraževanju.

Turizmu pomaga lastna glava - raziskovalna naloga

Dostopnost